Dieta lodowa

dieta lodowa - szybkiediety.pl

Słodycze są jednym z największych wrogów odchudzania. W związku z tym osoby walczące o smukłą sylwetkę i utratę kilogramów nie mogą pozwolić sobie na lody. No właśnie, czy aby na pewno nie można jeść lodów przy odchudzaniu? Niekoniecznie, co najlepiej ukazuje dieta lodowa. Wszystko ze względu na to, że lody zawierają w sobie wiele wapnia, który przy odchudzaniu jest jednym z kluczowych pierwiastków, zmuszając organizm do spalania tłuszczu.

Wapń w diecie

Przeprowadzone eksperymenty ukazały, że w odchudzaniu liczy się nie tylko ilość wapnia, ale też jego postać. Najlepsze efekty odchudzające osiągają osoby, które przyjmują wapń z naturalnych źródeł, przede wszystkim z nabiału, do którego naukowcy zaliczyli również zawierające mleko lody.

Dieta lodowa — jadłospis

Dieta lodowa jest więc w zasadzie dietą wapniową. Jest to dieta niskokaloryczna dostarczająca kobietom około 1500 kcal. Stosowanie jej przez rok może skutkować utratą wagi na poziomie nawet 15 kg.

* Dzień 1

Śniadanie: kajzerka z 2 łyżkami chudego twarożku, szklanka chudego mleka, szklanka sałatki owocowej
Obiad: 200 g ryby po grecku, 2 kromki pełnoziarnistego chleba, herbata bez cukru
Podwieczorek: duża szklanka mleka, dowolny owoc
Kolacja: 8 pierogów z jagodami polanych 2 łyżkami śmietany o zawartości 12% tłuszczu i posypanych łyżeczką cukru

* Dzień 2

Śniadanie: szklanka płatków pełnoziarnistych, szklanka jagód, szklanka chudego mleka
Obiad: szklanka sałaty, 3 łyżki gotowanej fasoli, 1,5 szklanki surowych warzyw, 1/2 szklanki tuńczyka, 2 łyżki siekanego sera, sos light plus, mała kromka chleba
Podwieczorek: 250 ml jogurtu brzoskwiniowego zmiksowanego z brzoskwinią i 2 kostkami lodu
Kolacja: 1,5 szklanki leczo z chudym mielonym mięsem, sałatka z łyżką odtłuszczonego sosu

*Dzień 3

Śniadanie: 250 g jogurtu 0% zmiksowanego z 1/2 szklanki truskawek, łyżeczką cukru i małym bananem, 3 herbatniki
Obiad: 2 naleśniki z serem polane śmietaną, szklanka soku pomarańczowego rozcieńczonego wodą
Podwieczorek: 250 ml chudego jogurtu, gruszka
Kolacja: pół szklanki kaszy gryczanej, 2 pulpety w sosie grzybowym, surówka z białej kapusty z marchewką i sosem musztardowym

* Dzień 4

Śniadanie: 2 gofry polane szklanką zmiksowanych truskawek z 2 łyżeczkami miodu, 1/2 szklanki chudego mleka
Obiad: 2 średnie paszteciki z pieczarkami, filiżanka czystego czerwonego barszczu
Podwieczorek: sałatka (pokrojone w kostkę gruszka, banan, brzoskwinia), kiwi, mała kiść winogron
Kolacja: kawałek dużej pizzy na cienkim spodzie z 2 rodzajami warzyw, sałatka przygotowana ze szklanki mieszanki warzyw zielonolistnych oraz 1,5 szklanki posiekanych warzyw i 2 łyżek sosu light

* Dzień 5

Śniadanie: wafelek śniadaniowy, 250 g chudego mleka, duże jabłko
Obiad: kwadracik lasagne z sosem bolognese i 2 łyżkami tartego parmezanu, cola light
Podwieczorek: 250 ml chudego jogurtu, gruszka
Kolacja: talerz zupy ogórkowej niezabielanej śmietaną, pierś kurczaka z grilla, pół szklanki ryżu, sałatka grecka

Dieta lodowa efekty daje naprawdę zadowalające. Wszystko ze względu na to, że jest to dieta niskokaloryczna. Ponadto wykorzystywane są tu produkty o dużej różnorodności, które dodatkowo mogą zostać zastąpione lodami. Takiej praktyki się jednak nie zaleca, ponieważ lody są produktem wysokoenergetycznym.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*